„Ubezpiecz życie i wygraj!” z ING Życie

ING Życie przygotowało dla swoich klientów konkurs, w którym do wygrania jest pięć samochodów marki Volkswagen Golf. To kolejny element rozpoczętej we wrześniu kampanii marketingowej ING Życie.

Konkurs ma zachęcić Polaków do ubezpieczania życia swojego oraz najbliższych osób. Warunkiem wzięcia udziału w akcji jest złożenie wniosku o indywidualne ubezpieczenie na życie, w terminie od 1 października do 31 grudnia 2010 roku. Mechanizm konkursu zakłada wypełnienie specjalnego kuponu i dokończenie zdania: „Wybrałem ubezpieczenie w ING Życie, ponieważ…”. Kupony dostępne są u przedstawicieli ING oraz w internecie na stronie ingżycie.pl.

„W ramach konkursu przygotowaliśmy 15-sto sekundowy spot telewizyjny, który będzie emitowany w październiku w stacjach telewizji ogólnopolskiej: TVP, TVN, Polsat oraz stacjach telewizji kablowej i lokalnej” – mówi Anna Grzelońska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej i Zarządzania Produktami w ING Życie.

Informacja o konkursie została zamieszczona również w „Przewodniku po Ubezpieczeniach”. Ta edukacyjna publikacja w przystępny i zrozumiały sposób opowiada o ubezpieczeniach na życie, przybliża najczęściej stosowane definicje oraz informuje o roli przedstawiciela ubezpieczeniowo-finasowego w procesie podejmowania decyzji o zakupie polisy. Przewodnik z informacją o konkursie bedzie stanowił dodatek do ogólnopolskiego wydania „Gazety Wyborczej”, który ukaże się 11 października 2010 roku.  Dystrybuowany jest również w ramach trwającej ekspozycji ”Naga prawda o ubezpieczeniach”, która odbywa się we wrześniu i październiku, w największych polskich miastach – Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku i Poznaniu.